Pramogų industrija rizikuoja prarasti vartotojus siūlydama per daug turinio didelėmis kainomis, rodo tyrimo duomenys.

Be abejonės, televizijos revoliucija yra geras dalykas interneto vartotojams. Užuot mokėjimo vienam kabelinės televizijos tiekėjui, už kelis šimtus nežiūrimų kanalų internetinių transliavimo platformų tiekėjai siūlo mažesnes kainas ir geresnį prisitaikymą. Bet yra keletas ankstyvų užuominų apie bėdas rojuje.

Naujas tyrimas, atliktas duomenų analizavimo įmonėje UTA IQ, nurodo, kad pasirinkimų perteklius turi keletą trūkumų. Atsirandant vis daugiau transliuotojų, kurie pritraukia klientus iškirtiniu mokamu turiniu, vartotojai priversti raustis po ilgus sąrašus ir tai pradeda jiems įkyrėti.

Tyrimo, kuriame buvo apklausti 6634 vartotojai iš Jungtinių Valstijų, Kanados, Australijos bei Olandijos, metu paaiškėjo – 70 % apklaustųjų teigimu yra per daug panašaus pobūdžio platformų, 87 % nerimauja, kad taps per brangu naudotis visomis.

Kai kurios iš šių problemų yra stipriai „perspaustos“. Kitaip nei tradicinės kabelinės televizijos, naudotojai gali prenumeruoti ir atsisakyti prenumeratos bet kuriuo metu, be jokių piniginių baudų. Tačiau, jei prenumeruojant Hulu, Amazon, Netflix, HBO Now ir dar daugybę kitų tiekėjų paslaugų, jomis naudotis tampa per brangu, nors žinoma niekas nereikalauja prenumeruoti nuolat jų visų.

Visgi, tikimasi, kad iki 2022 metų kiekvienas rimtesnis transliuotojas turės ir transliacijos internetu paslaugą – beveik visi iš jų teiks išskirtinį turinį, rodomą tik jų platformoje, tačiau išlieka rizika, kad mokamas išskirtinis turinys gali įkyrėti vartotojams.

Pavyzdžiui, 67 % vartotojų teigia, jog „mėtymasis“ tarp skirtingų paslaugų tiekėjų yra varginantis. 58 % apklaustųjų erzina gausybės skirtingų paskyrų turėjimas. 45 % dalyvavusių tyrime teigia – jau dabar yra per sunku rasti tai, ko ieško.

Tokie pat rezultatai atsispindi ir Deloitte’o tyrime, kuris nurodo, kad 47 % respondentų kenčia nuo, kaip vadina tyrimą atlikusi firma – „abonemento nuovargio“ (subscription fatigue), o 56 % procentus vargina greitai besikeičiančios licenzijavimo sutartys, nes apsunkina mėgstamo filmo ar televizijos šou paiešką

Žinoma, turėti gausų paslaugų pasirinkimą nėra toks blogas dalykas. Bet vartotojus erzina mokėjimai, daugybė slaptažodžių, mokamas turinys, ir visa industrija po truputį verčia juos grįžti prie piratavimo, su kuriuo kovojama dešimtmečius.

Yra keletas įrodymų, jog tai jau vyksta. Duomenys rodo: po daugelio metų kritimo, pastaraisiais metais BitTorrent srautai vėl kyla. Neseniai atliktos apklausos Didžiojoje Britanijoje duomenimis – esantys piratavimo kiekiai gali padvigubėti, jei vartotojams bus siūloma per daug turinio didelėmis kainomis.

„Jei žmonės turės išleisti daugiau pinigų filmų ir televizijos žiūrėjimui, didelė jų dalis arba žiūrės mažiau, arba ieškos alternatyvų,“ duodamas interviu Motherboard, sako Ernesto‘as van der Sar‘as, TorrentFreak piratavimo svetainės savininkas. „Labiausiai tikėtinas rezultatas – daugiau žmonių užsiims piratavimu.“

Taip sakant, šis vėliausias tyrimas nurodo, jog daugumai vartotojų dar nėra įkyrėjusi daugybės pasirinkimų galimybė. Remiantis tyrimu, 42 % vartotojų planuoja naudotis dar vieno transliuotojo internetu paslauga artimoje ateityje – veikiausiai Disney ir Apple, Disney+ ir Apple+ paslaugomis, kurios pasirodys šį menėsį.

Augant transliavimo internetu pasiūlai, dalis platformų neišvengiamai žlugs, palengvindami kelis „abonemento nuovargio“ aspektus. Visgi, duomenys aiškiai rodo, kad transliavimo internetu sektorius turėtų elgtis atsargiai, kai kalbama apie vartotojų „užliejimą“ siūlant itin brangų turinį.

Ignoruojant šią pamoką, naudotojai tikriausiai ims piratauti, o tai būtų ironiška pasekmė sektoriui, kuriam reikėjo šitiek metų suprasti, kad geriausias būdas konkuruojant su piratavimu – geresnio, paprastesnio ir pigesnio turinio galimybė.

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: