instagram.com/muradosmann nuotr.

Iš Rusijos kilęs fotografas Murad Osmann šiandien žinomas visame pasaulyje. Jį „Instagram“ platformoje išgarsino projektas „Follow Me To“ („Sek paskui mane“). Šiuo metu, fotografas pasidalino 607 nuotraukomis savo profilyje, o jį seka beveik 4 milijonai sekėjų. Jo žmona Nataly Osmann, kuri dirba žurnaliste, taip pat šio projekto dalis. Todėl jos „Instagram“ paskyra taip pat aktyvi ir šiuo metu ją seka milijonas žmonių.

Sutuoktinių inicijuotas projektas prasidėjo visai netikėtai 2011 metais. Viską pradėjo viena, atsitiktinai padaryta nuotrauka Barselonoje. Tuo metu Murad dirbo Barselonoje, vėliau pas jį atvyko mylimoji Nataly. Atostogų metu Murad Osmann norėjo nufotografuoti Nataly, tačiau ji buvo drovi, nusisuko nuo objektyvo, paėmė jo ranką ir vedėsi paskui save. Murad tai nesustabdė ir jis nufotografavo savo merginą iš nugaros, laikančią jo ranką ir vedančią paskui save. Nuotrauka buvo patalpinta „Instagram“. Iki projekto, fotografo profilis buvo niekuo neišsiskiriantis, ganėtinai retai naudojamas, tačiau nuo šios lemtingos nuotraukos viskas pasikeitė.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

Ir šiandien pora kelia „Follow Me To“ nuotraukas į Murad Osmann „Instagram“ profilį, tačiau jų jau žymiai daugiau. Nuotraukos „užkrėtė“ visuomenę ir paskatino taip pat fotografuoti savo mylimuosius, prie nuotraukos pažymint #followmeto. Dabar pora turi ir bendrą paskyrą @followmeto. Pats nuotraukų kūrėjas tvirtina, kad tokio populiarumo ir susidomėjimo sulaukė ne iš karto. Praėjo pusantrų metų, kol žmonės pastebėjo jo nuotraukas ir jiedu su Nataly tapo vienais garsiausių nuomonės formuotojų „Instagram“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

Skelbiamos nuotraukos turi daug ką bendra. Visose jose nufotografuota Nataly. Ji stovi atsisukusi nugara į objektyvą, viena ranka laiko už kadro stovintį Murad Osmann ir vedasi jį su savimi. Keičiasi tik lokacija. Pora keliauja po pasaulį ir fotografuojasi įvairiose vietose, prie žinomų objektų. Pirmoji jo nuotrauka daryta Barselonoje, o šiuo metu paskutinioji – Venecijoje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

„Follow Me To“ nuotraukos nėra tik apie keliones. Tai perteikia kultūrą, įkvepia ir vaizduoja du mylinčius žmones, kurie pasakoja savo meilės istoriją. Žiūrint į kiekvieną fotografiją atskirai, tai atrodo paprasčiausios nuotraukos, tačiau matant bendrą vaizdą, visą sukauptą turinį, galima pastebėti, kad nuotraukas slepia kur kas daugiau.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

2014 metais pora susižadėjo. Visa tai įvyko jiems įprastu būdu. Nataly ruošėsi būti fotografuojama kaip kaskart. Tik tą kartą vietoj Murad rankos aptiko sužadėtuvių žiedą. Vaikinas apie sužadėtuves pranešė savo sekėjams, įkeldamas nuotrauka, su nusisukusia Nataly ir žiedu jai už nugaros, o po nuotrauka prirašydamas: „She said yes“ (Ji pasakė taip“),

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

Praėjus metams po sužadėtuvių, pora susituokė. 2015 metais vestuvės vyko Maskvoje. Tai buvo įspūdinga šventė, tiesiogine prasme, primenanti rojų. Būtent tokia buvo vestuvių tematika. Kelias iki altoriaus atrodė tarsi dangus, o pats altorius – durys. Vakarinėje dalyje išlaikyta ta pati tematika. Prabangiai papuošti stalai o nuo lubų nuleisti purūs, dangų akcentuojantys debesėliai. Žinoma, apie vestuves sekėjams sutuoktiniai pranešė taip pat kaip ir apie sužadėtuves. Nataly „Instagram“ rašė: „I promise to hold your hand and tell you I love you every day for the rest of our lives.“ („Aš pažadu laikyti tavo ranką ir sakyti, kad myliu tave kiekvieną dieną, iki gyvenimo pabaigos“).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

Murad ir Nataly Osmann pripažįsta, kad iš šalies jų darbas atrodo labai smagus, lengvas, kad nieko čia nereikia dirbti, tačiau yra visai kitaip. Visų pirma, abu sutuoktiniai dirba. Murad yra prodiuseris ir fotografas, o Nataly – žurnalistė. „Follow Me To“ jiem tapo antruoju darbu ir visą savo laisvą laiką skiria būtent jam. Būtent todėl, net atvykę į kitas šalis, turi dirbti, kad nenuviltų sekėjų. Kad galėtų padaryti gražias nuotraukas, jie labai sunkai dirba. Kiekviena nuotrauka yra kruopščiai suplanuota, atsakingai parinkta vieta ir pan. Tokioms nuotraukoms reikalinga speciali įranga. Naudojama 360 laipsnių kameros ir dronai.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

Negana to, „Follow Me To“ yra ir marketingo agentūra, o Nataly ir Murad nuomonės formuotojai, kurie reklamuoja kompanijų prekes ir paslaugas, todėl jie turi stengtis išlaikyti kuo didesnį sekėjų skaičių ir patenkinti kompanijų lūkesčius. Norėdami padidinti auditoriją, sutuoktiniai rengia konkursus, kurių metu sekėjai turi įvykdyti tam tikras sąlygas, kad laimėtų siūlomą prizą ir aktyviai atnaujina savo profilio turinį. Pavyzdžiui, žmonės skatinami dalintis savo nuotraukomis, pasakančiomis kaip ir kur sutiko savo meilę. Dalyvaujantys žmonės privalo sekti jų paskyras, o už tai gali laimėti kelionę su konkurso rengėjais. Žinoma, tokie konkursai padidina sekėjų skaičių, kol vyksta konkursas, tačiau neretai po konkurso žmonės juos atseka. Taip pat, auditoriją padidina įvairių, ne tik „Instagram“ platformos naudojimas. Tai pasiekiama įvairesnė auditorija bei reklamuojamą prekę pamato daugiau žmonių.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

Nors garsūs nuomonės formuotojai naudoja ir tokias platformas kaip „YouTube“, kur informaciją pateikia įkvepiančiais, vlogo formato vaizdo klipais, „Facebook“ ir „Snapchat“, „Instagram“ yra pagrindinė vieta, kur Nataly ir Murad dalyvauja aktyviausiai. Taip yra dėl to, nes būtent „Instagram“ suteikia daugiau variantų pasidalinti informacija, daugiau būdų bendrauti su auditorija, nuomonės formuotojai šioje platformoje jaučiasi artimesni su sekėjais.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

Nataly ir Murad Osmann tikslas yra komunikuoti su sekėjais ir vis didinti jų skaičių, išpildyti kompanijų, kurių prekes reklamuoja, norus ir aktyviai atnaujinti savo profilio turinį. Dėl šių priežasčių, noriai priimami sekėjų siūlymai, kur pora turėtų toliau apsilankyti. Sulaukę žiūrovų rekomendacijų, keliautojai apsilankė Taivane ir kitose vietose. Taip pat kuo dažniau pildomi paskyrų turiniai. Nataly didžiausia auditorijos dalis yra moterys, nes ji supažindina dailiąją lytį su mada, lankosi mados renginiuose ir savo profilyje paskelbia 1 – 3 kartus per dieną. Murad Osmann seka įvairesnė auditorija. „Follow Me To“ nuotraukas nori patalpinti 2 kartus per savaitę, tačiau kol kas tai daro kiek rečiau.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann) on

Sunkus sutuoktinių darbas sulaukė aplinkinių įvertinimo. Nataly ir Murad išleido ne vieną knygą, kuriose patalpintos „Follow Me To“ nuotraukos, taip pat jie vedė televizijos laidą apie keliones Rusijos televizijoje, bendradarbiauja su žinomomis kompanijomis, tokiomis kaip „Samsung“, „Google“, „Levi‘s“, „Dior“, „Michael Kors“ ir kt. Taip pat, pripažinimą įrodo vis didėjantis žmonių susidomėjimas ir, žinoma, sekėjų skaičius.

Taip pat skaitykite: Modelis Caitin Stickels griauna mados pasaulio standartus [FOTO]

Naujienos iš interneto

Rekomenduojami video:

Taip pat skaitykite: