„Instagram” – populiarumas paprastume arba nenuilstantis fotografų fabrikas

Paskelbė: Data: 2014-02-19 05:50

Spausdinti | Komentarai

Nors „Instagram“ programa skaičiuoja vos 3 metų sukaktį, tačiau toks trumpas laikas nesutrukdė jai būti įtrauktai į 50 visų laikų populiariausių „Android“ programos aplikacijų sąrašą.

Šiek tiek daugiau nei prieš pusę metų buvo užfiksuota, kad „Instagram“ sulaukė 90 milijonų aktyvių vartotojų, o šiuo metu duomenys užfiksuoja virš  150 milijonų nuolatinių vartotojų. Pasak statistikos, per dieną „Instagram“ programoje yra patalpinama 40 milijonų nuotraukų ir per sekundę parašoma 1000 komentarų.

Greitas išpopuliarėjimas

„Instagram“ buvo lyg šviežias oras ir perversmas tiek socialiniuose tinkluose, tiek fotografijoje. Galimybė iškart savo telefone redaguoti nuotraukas ar video ir paversti savo gyvenimo momentus tokiais, kokiais tuo momentu norisi juos matyti, „Instagram“ programai suteikė daug pranašumo prieš kitas programas. O svarbiausia, kad žinių ar specialių gabumų tam visiškai nereikia – pasirenki tam tikrą programos filtrą, kuris tavo nuotraukai suteikia daugiau spalvų, liūdesio, nostalgijos ir valio, galima pasidalinti su draugais socialiniuose puslapiuose. Dar vienas šios programos pliusas yra tas, kad įkelti nuotraukas ar video užtrunka vos keletą ar keliolika sekundžių. Ar gi nepatogu?

Neapsieita be reklamos

Deja, „Instagram“ labai greitai tapo reklamos įrankiu, ypatingai tada, kai ją už 1mlrd. dolerių nusipirko „Facebook“. Konkursais ir kitais įvairiais būdais, „Instagram“ vartotojai yra skatinami fotografuotis ir platinti savo nuotraukas, o kai kurios įmonės net gi sumoka už tai, kad nuotraukose būtų matomi jų firmų ženklai, emblemos, logotipai. Labai paranku, juk įdomios nuotraukos akimirksniu apskrieja visą internetą. Beje, kalbant apie „Facebook“ norą už tokią sumą nusipirkti „Instagram“, tėra skelbiama tik vienintelis paaiškinimas, jog „Facebook“ išsigando, kad „Instagram“ gali nusipirkti „Google“ ar „Twitter“. Beje, „Instagram“ įkūrėjai didelių pinigų neuždirba ir, kiek skelbia žiniasklaida,tik  grimsta į skolas. “Tai puikus klausimas, – paklaustas, kaip “Instagram” uždirba pinigus, atsakė Kevinas Systromas, “Instagram” generalinis direktorius. – Mes neuždirbame.” Anot jo, buvo svarstyti įvairūs būdai pelnui gauti, bet iš to, kol kas, nieko neišėjo.

Fotografuojančių rojus

“Instagram” tapo laiko “ryjiku” numeris 1. Žmonės pradėjo fotografuoti viską iš eilės ir jaustis tikrais fotografais – profesionalais. Aišku, žavu, jei lietaus lašai ar miegantis naminis gyvūnėlis tau vis dar užgniaužia kvapą, tačiau reikia atsirinkti tai, kas yra svarbiausia ir neafišuoti kiekvieno savo gyvenimo momento. Jungtinėse Valstijose net gi atsirado draudimai, kurie draudžia fotografuoti maistą kavinėse. Ši mintis kilo nuo to, jog labai populiaru tapo socialinėje erdvėje visiems parodyti, ką šiandien valgei, ar ką norėtum suvalgyti. “Instagram” programoje net gi atsirado “geriausių maistų topai”, kurie, iš esmės, pašiepia tuštybių mugės ir interneto klastos nesuprantančius žmones

Ši informacija yra portalo klaipėdosžinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į klaipėdosžinios.lt. Parašykite mums adresu info@medijos.lt

 

Naujienos iš interneto

traffix.lt